måndag 21 juni 2010

Part one!

Mina 2 veckor hemma i Sverige har bara shvischat förbi. Har verkligen inte gjort något hemma, jag o mamma har tävlat om vem som solar bäst i stugan. Jag vann, för jag råkade somna i solstolen en gång. Tihih.
Men ska jag sammanfatta semester del 1 så gör jag det med några väl utvalda ord:
*Sol
*Regn
*Fotbolls-VM
*Bastu
*Student
*Godis
*Mys
*Lufta

Jaa, har iaf vart en väldigt bra semster. Gleder meg till nästa!
Litt rart var det å komme tilbake på jobb idag, men jeg har savnet de små barna, o gjett om de har savnet meg! Hihi.

I helgen blir det midsommarfirande på Norefjell med dom bästa av dom bästa :)!









2 kommentarer:

nb sa...

det var skön.... t

carro sa...

härligt med semester!! Finns det nåt bättre än dessa sommarmånader?!

Snart är det äntligen Fredag... ser verkligen fram emot helgen. Tror det blir kalas!=)