lördag 20 mars 2010

Min lördag!

Ja, so far har min lördag sett ut såhär:
*Steg upp 8.20, käkade frullebulle
*9.00 började jag o Emmis gå till Bekkestua och Sats!
*9.42 börjar vi springa till Sats då vi inser att vi har gått oooooootroligt långsamt och det är 3 minuter kvar innan Shapen börjar!! LÖP!
*9.46 är vi på plats, redan svettiga! Tar i för kung och fosterland! Göy!
*10.30 börjar spinningen, vad kan gå fel när första låten är Release me, med Agnes? Ikke noe!
*11.30 åker hem. Tränigsvärk redan. Men väldigt roligt var det att börja dagen med träning!

Sen vid ett åkte vi in till Sandvika, jag på jakt efter ett par stövlar o Emma en sjal! Hittade mig ett par fina stövlar, något dyrare än de jag köpte på Ullared förra året, men så hoppas jag också att dom inte går sönder efter första gången jag använder dom ;)
3 filmer köpte jag också, fast jag inte tänkt det. Tänkte bara köpa 17 again, varför vet jag inte, eller jo. ZF is hot! Sen köpte jag även Slumdog millionare, för den tyckte jag var väldigt bra!
Sen när jag skulle betala såg jag en annons om att New Moon kommit ut, så då köpte jag även den! Så 3 filmer, ett par stövlar och även ett par fina hårklämmor senare åkte vi hem!

Och ikväll då? FILM! Orkar inte så mkt mer, med tanke på att min träningsvärk gör att jag knappt kan gå :P

Sen så såg jag även att mellan 7 april och 23 maj kör Sats spinning-pass med låtar från ESC! Ska jag gå på dom passen? Ja, om jag ska! Synd bara att det är på tider som passar väldigt dåligt för mig..men det ska jag nog lösa på nått vis, vill inte missa detta!!! ;)

Hejdå!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!!!!
jag hade nästan glömt den videon! Grymt snygga vi är!

Pernilla sa...

Fin frilla jag hade, btw. Och fint smink, inte alls emo ;P

Pernilla sa...

Yep, kollade IP-adressen, antog att det var du när det stod Oslo, Norge vars det var. ;P ;P

Daniel sa...

åh vill me å träna till schlager!