fredag 5 mars 2010

Fredag!

En snabb fråga: Hur mkt snor ryms det i näsan egentligen? Fy faan. Äckligt.

Skönt att solen har visat sig denna vecka, gött mos att vara ute då.

Ehh..

Min pappa har bursdag idag, gratulerer! :)

Hmm..

Bloggtorka!

Just ja! Stockholmsresan är bokad, i påsk invaderar vi Fjollträsk! Blir skoj, viktigast för mig är att det är god frukost på hotellet! Mysigt också att åka buss i 8 timmar, kommer ju ha bra sällskap så tiden kommer ju att flyga iväg ;)

Mina sambos ser på Solsidan (eller antar att Emmi sover framför soffan :P). Men jag gillar inte den serien..

Heja på Claudia ikväll då, hejdå Willy!!

Barnvakt imorrn, javisst!

2 kommentarer:

c2 sa...

Näsans lagringsutrymme av snor är oändlig!!
Vadå inte gillar solsidan, hur kan du inte göra det?!?!?

Elina sa...

Hur kan man inte gilla solsidan??? :O
Jag tycker det är det roligaste som gjorts på tv på länge! =)