fredag 14 maj 2010

Friday!

Idag har det verkligen varit tråååkigt att vara ledig.
Jag vaknade klockan nio, kollade ut och såg att det var skitväder, så jag försökte somna om, men det gikk såklart inte :(
Så jag la mig i soffan o såg på boring tv. Days of our lives, seriöst värre än Sunset Beach :P Haha. Åt en avancerad frukost (yoghurt) och sen såg jag lite Gilmore Girls. Sen såg jag lite Oprah. Lite Beverly Hills, lite facebook, lite 2 and a half men och sen var klockan nästan 15 :P
Vid kvart över fyra drog jag in till Bekkestua, kollade på alla russ, snart dags för deras avslutning. Russ är de som tar studenten i år o åker omkring i sina dyra och fula russebussar på natten så vanligt folk inte kan sova!
Träffade Emma som varit duktig o jobbat idag, vi gick till nyöppnade Rema1000 o handlade! (Intresseklubben antecknar?)

Väl hemma så har vi haft en riktigt myskväll; tacos, rödvin och Talang, och lite Ben&Jerrys som efterrätt. Kan inte bli mkt bättre!!

Imorrn blir det träning och förhoppningsvis middag ute och bio!!

På måndag är det 17 maj och då ska vi åka in till Oslo o vinka till kungen!!

Inga kommentarer: