söndag 16 maj 2010

Tävling!

Yes, en tävling är på G, men först måste jag bara tipsa er om en väldigt bra film som jag rekommenderar er att se: The Last Song med Miley Cyrus! De sista 30 min av filmen så lovar jag er att inte ett öga var torrt i biosalongen, åtminstonde inte av den kvinnliga delen av besökarna ;) Skulle bara önska att de fulla, störande, jobbiga fjortisarna på raden bakom oss blev utkörda innan filmen började o inte efter 25 min, så de första 25 min ser jag gärna om, för då var jag för upptagen med att störa mig på fulla fjortisar. Usch, orka prata i mobil på en biosalong? IDIOTER!!!

Nåja, åter till tävlingen. Innan bion igår gick vi förbi BikBok och jag såg en klänning för 49 kr!! Köpte den utan att prova, men den passade som tur var!
Klänningen liknar väldigt mkt på en klänning jag köpte i Köpenhamn för 599 kr, så min fråga är:

Vilken klänning kostar 49 kr (har kostat 199 kr) och vilken klänning kostar 599 kr?

Klänning 1:




Klänning 2:





Kom igen alla mina 500 läsare, några av er kan väl kommentera? ;)
Tack :)

7 kommentarer:

Pernilla sa...

jag tror klänning nr1!! :D

Pernilla sa...

är den som kostar 599 :)

Fanny sa...

klänning 1 kostar 599:-!!

friday sa...

Nu fattar jag ingenting, det är ju samma klänning?

Elina sa...

Haha, är det inte samma klänning på alla bilderna?? Eller köpte du båda? Ser ju onekligen ut som att dem hänger på samma garderob hemma hos dig annars ;)

När kommer du hem??????? Kram

Elina sa...

Haha, såg nu att du skrivit att du köpt båda. Men jag tycker ändå det ser ut som samma klänning på båda bilderna :)

Sofia sa...

Gissar att den första kostade 49! :-)