lördag 9 oktober 2010

Saturday!

Igår sån ca halv elva så bestämde vi oss för att boka biljetter till David Guetta ikväll :) Lite spontant sådär, men det blir nog jättebra. Såg nu att konserten börjar 22 och slutar 03. Gött, jag kommer somna efter en kvart :P

Har "jobbat" ett par timmar idag, varit barnvakt. Och jag måste säga att jag är bäst på att vara barnvakt. Detta är vad vi gjorde idag:
*Spelade 2 bil-memo spill
*Pusslade 3 puslespill
*Packade tursekk och begav oss på tur..
*..til barnehagen!! Dahh, snacka om bra fantasi!
*Lekte massa, spiste matpakken, gick hem, frusna o trötta
*Målade på de fina stenarna och bladen vi plockade på vägen hem
*Lite fingermaling på slutten

Ikke rart at jeg jobber i barnehage liksom!

På tal om barn, idag fyller ju Gry och Viggo år!
Gry blir 1 år och Viggo 2 år :) Grattis grattis till er båda, om ni skulle råka läsa detta :P

Kom på att både mamma, pappa och Chrille är i Tyskland just nu, fast på olika ställen, Perra är i Sverige (looser) och jag i Norge. Dahh, snacka om världsvan familj :D

Bara 2 veckor kvar nu tills mamma kommer hit till mig :) Koos!!

Have a good one!!

1 kommentar:

PB sa...

Det är SKITTRÅKIGT att vara ensam hemma, måste ju typ tvätta och städa.. ;) ;) Coooolt, med David Guetta, ta en massa bilder! Och spela in filmer!