fredag 17 december 2010

Så synd om mig!

Nu ska ni få höra hur synd det är om mig!
Har fått magsjuka :( Dumma, dumma, dumma magsjuka!
Denna helg som 9 glada tjejer skulle hem till mig på pepparkaksbakning :( Typiskt!
Men vill inte riskera att bli en stor smittospridare såhär lagom till jul, så bäst att ta det säkra före det osäkra, även om it sucks!!
När jag kom hem från jobbet la mig direkt o sov i 3 timmar, och jag har inte ätit något sen middag igår, men jag är inte ett dugg hungrig, så att nått är fel på mig, det är helt säkert! BLIR BARE SÅ SKUFFET! Dumma immunförsvar!! :(

Jaja, frågan är ju nu vad jag ska göra med all pepparkaksdeg, och speciellt glöggen som jag fått specialimporterad från Sverige..jag som inte ens tycker om glögg! Buhuu..

Denna helg MÅSTE jag träna på gymmet också, annars blir det ingen premie..Har inte kämpat i 12 veckor för att låta lite magsjuka stoppa mig ;) Har ju inte kastet opp sen halv elva, så jag är ju i princip frisk ;)

Ska följa mammas tips nu, avslagen coca-cola och blåbärssoppa ska kurera mig förhoppningsvis!
Hoppas ni får en bättre helg än jag!

En vecka kvar till julafton förresten, 6 dagar kvar till hemfärd :)




Kos o klem