fredag 18 mars 2011

Good bye?

Ja, det här med blogga känns inte riktigt lika kul längre, så det är med stor sorg i hjärtat (not) som jag säger HEJ DÅ bloggen!

Men man ska aldrig säga aldrig, kanske känner jag det där bloggsuget snart igen o massa inlägg strömmar in. ;)

Jag har iaf massa att se framemot i vår/sommar..Rhodos är väl det jag längtar mest till! Ska bli så kul, första gången utomlands för mig :D Ihh!

Men tack och hej för den här stunden, kanske kanske ses vi snart igen!

Kos o klem!

24 kommentarer:

c2 sa...

lämna oss inte... blogga vidare!

Anonym sa...

Jag hoppas att detta är ett mycket dåligt skämt!! ? :S Jag vill ju höra om allt som händer dig, Carro-gumman :) /Friday

Elina sa...

Jag vill ju också höra hur det går för dig! :) Blogga vidare :) kram

Perris sa...

Carro! Du måste börja blogga igen, saknar ju att läsa om dig!

Bara 7 månader försent... MEN kom tillbaka!!

Anonym sa...

Kan inte du börja blogga igen?

Anonym sa...

Visst ska du börja blogga igen?

Anonym sa...

Har läst din blogg nu ett par dagar och saknar nya inlägg.. Kan du inte skriva ett par rader?

Perra sa...

Min hårtork kostade 149:- riksdaler på Clas Ohlson!

Perra2 sa...

Klarade del 2 av tentan! Första delen måste lärarna rätta så då tar det längre tid innan man får veta :) Del 2 var via internet typ, så då fick man veta efter en halvtimme!

(P.S. Hann kommentera innan jag läste att du kommenterat en gång till!

Anonym sa...

Tjoho! Ramlade in här via en annan blogg (nessiee.blogg.se) och började läsa! Tyckte att du verkade vara så snäll, snygg och smart så skulle gärna vilja att du började blogga igen! Hoppas!!!

Anonym sa...

Visst tänker du börja blogga?

Pernilla sa...

Har vi en deal?

Anonym sa...

Ska du börja blogga igen?? KUL!!

Anonym sa...

Ska du börja blogga igen?? KUL!!

Anonym sa...

Ska du börja blogga? :D :D :D JAAAAAAAAAAAAA!

Anonym sa...

Vad kul att du ska börja blogga! :D

Anonym sa...

Vad roligt att du ska börja bloggen!

Perra sa...

Nu du, Carran! Har gjort ett videoklipp :D

Anonym sa...

Hihihih, det ska bli så kul att du börjar blogga igen!

Pernilla sa...

Jag ser fram emot det! :D

Perra sa...

Förresten, det snöade igår så det var därför det såg ut som det var mycket snö. Hade hunnit töa rätt så mycket innan men så kom bakslaget...

Anonym sa...

Är det snart dags??

Anonym sa...

Är det idag det händer?

Perris sa...

Snart, snart, snart???