tisdag 3 april 2012

Long time no see!

Hej kära blogg!
Jaha, nu är hon tillbaka tänker ni! Vet inte om jag är helt tillbaka än, men har lovat min kära syster ett inlägg, känner mig illa tvungen att skriva ett då ;)

Har inte saknat att blogga speciellt mkt, mest för att det inte sker så mkt i mitt liv, händer väl ungefär lika mkt nu som sist jag bloggade.
Eller där ljög jag, lite saker har det ju hänt, men just nu vet jag inte riktigt vad som händer, så därför väljer jag att inte skriva om det som händer, eller snarare inte händer, eller jag vet inte? Hänger ni med?

Jag har iaf just i detta nu avnjutit min första timme av påskeferien! Digg!
På torsdag kommer Fridis och Emmis hit :) Skoj!

Jaja, detta får duga som första inlägg på över ett år!
Det kommer säkert flera inom kort!
Håll utkik!

1 kommentar:

perra sa...

Äntligen!!! Hoppas att du fortsätter blogga, för jag vill ju läsa om vad du gör om dagarna även om det bara är att se på O.C eller så!

/ PERNILLA