fredag 22 juni 2012

Midsommar!

Kan inte fatta att det har gått ett år sen vi var på Norefjell och firade midsommar! Det är helt galet vad tiden går fort! Hjälp!




Midsommar 2011

Den här veckan har jag haft tjenestefri, dvs, ringer dom inte in mig innan klockan tio så får jag vara ledig. Och jag har fått vara ledig varje dag! Men i onsdags så var jag med på bondegårdstur, mest för att jag själv ville. :) Haha, men det var mysigt att se alla söta små djur..och liiiite har jag ju saknat barnen, speciellt det barn som inte kan mitt namn utan går runt och ropar Kia efter mig hela tiden! Åhh!
Har verkligen inte gjort nånting den här veckan, och det har varit såå skönt. Kom ihåg förra året när jag hade tjenestefri, då var jag uttråkad till tusen, men den här veckan har flugit iväg och jag vill inte att det ska vara måndag snart! Men men, bara 2 veckor kvar att jobba, sen blir det ferie :)

Idag anmälde jag mig till GÖTEBORGSVARVET 2013! Yeah! Längtar, ska bli så kul att springa halvmara, verkligen :P Hehe. Bra att ha ett mål att träna inför iaf.
Fick hjälp av en..kompis att köpa en ny pulsklocka också, den är superbra, med innbyggd gps och grejer. Älskar den, att den är lite rosa också, gör ju inte saken värre precis!
Så jag ska faktiskt ta min nya fina klocka och bege mig ut på en liten löptur snart.
Sen ikväll blir det nog Frognerparken och svenskt midsommarfirande!

Hoppas alla mina läsare (dvs du Perra) får en bra midsommarhelg!
Hejdå!





1 kommentar:

Perra sa...

Längtar tills du kommer, Carran! Inte så länge kvar :D