söndag 3 juni 2012

Söndag igen...

Ni vet..jag är 26 år och man skulle kunna tro att när man är så gammal som jag är, så HAR MAN LÄRT SIG ATT SVEPA 3 TEQUILA SHOTTAR EFTER VARANN BARA KAN SLUTA PÅ ETT SÄTT!!!! Speciellt när man redan tagit 2 stycken innan..Men det hade jag tydligen inte lärt mig. Men nu har jag det, tro mig. Klockan är fem och jag mår fortfarande inte så bra..men bättre än inatt iaf. Tur att jag har vänner som tar hand om mig! Peace! Men jag lovar, aldrig mer ska jag dricka tequila, aldrig. Fy fan, ska nog aldrig mer dricka alkhol överhuvudtaget.

Men annars då? Har jag det bra? Jao, det har jag väl. Sjukt sugen på pizza bara. Och nu ska jag gå och dricka en liter juice.

Snart ETT ÅR SEN? Tiden går fort!

Förresten C2, är det inte dags för bebisen att komma nu? Jag hade ju tippat att den skulle komma idag! Jag lovar!

1 kommentar:

Perra sa...

Hahaha, då vet jag vars jag har fått min dumhet gällandes alkohol ifrån! Det är fan najs ändå! Ska supa i helgen ja! ;D
Hoppas du mår bättre nu :)