söndag 3 augusti 2008

Dan före dan.

Ja, imorrn börjar allvaret igen. Uppstigning 06.30. Yay.

Det var en trevligt kväll igår, mitt försvunna bagage till trots.
Vi åkte in till stan vid tolv, gick på Tempest, sen Tigertiger och jag sprang sen hela KarlJohann upp och in på Fridays för att träffa min jobbarkompis M. Hon hade tydligen längtat efter mig! Haha.
Sen sprang jag till de andra på Tigertiger, Martin kom o hämta oss o va snäll o skjutsade hem mig! :)

Idag har jag mest gjort ingenting, väntat på mitt bagage, och ringt SAS, men det har alltid varit upptaget. Jaja, mitt bagage fick jag ju tillbaka till sist. :) Pajen är uppäten av mig och Anna och WB:n höll sig, blev dock mjuk. Skitsamma, inte jag som ska ha den. Haha.
Skönt att få ha packat upp alla saker.

Ikväll ska jag och Anna kvällsbada, men just nu åskar det så vi får se hur det blir!

Måste sluta, blixten kom!
Tjarååå!

Inga kommentarer: