lördag 2 augusti 2008

Vad är oddsen?

Ja, mitt bagage är borta. IGEN. Åhh.
Men förhoppningsvis kommer det imorrn. Annars dör jag.
Aldrig mer SAS. Seriöst, vad vill dom mig? Och där stod jag, med tårar i ögonen o förklarade hur mitt bagage såg ut, när den glade norrmannen frågar om jag inte kunde tagit ett bagage som inte var svart. Och sen fick jag ännu mer tårar i ögonen för jag fick ett sms av min kära mor där det stod att hon redan saknar mig. Så jag satt i bussen o smägrät.Ofta det var kul. Men norrmänn ska alltid vara så roliga. Sen fattade han inte när jag sa att det var märkt med Norrmejerier, så jag fick skriva på en lapp.
Till råga på allt var flyget försenat 40 min.
Aldrig mer SAS.

Men här kan man ju inte sitta o deppa. Martin kommer snart o hämtar upp mig så skjutsar han mig till Snaröya där det är stor fest. C2, Anna på besök, Vickan o massa mer. Skoj. Önskar bara jag hade mitt smink så jag inte såg så trött o sliten ut. Tur jag tog på mig klänning idag iaf :)
Martin är alltså C2:s pojkvän. Om ni undrarde.
Alkoholen inhandlade jag på taxfreen. Jag är smart.
Och jag kommer festa i glasögon. Måste vara första gången. Haha.

Men fan, pajen som mamma gjort, och WB:n som jag ska ge till min jobbarkompis, undrar hur dom kommer att må?? Snyft.

Hej då!

1 kommentar:

Anonym sa...

oroa dej inte för wb-osten ;) om den är vakumförpackad klarar dej sig ett bra tag utan kylskåp pajen ska nog inte va nått problem heller (iofs beror de kanske på vad för paj ed är)