fredag 1 augusti 2008

Hellow.

Ja, vad har hänt sen sist då?
Pdol, besök i Kattisavan, sooool och bad, och igår då, åsk och blixtväder. Jag blev faktiskt träffad av blixten. När jag hedde på vattenkranen blev jag träffad av blixten, det sa bara KABOOM och jag flög 10 meter bakåt. Näe, okej, fullt så dramatiskt var det inte, men jag fick en liten stöt iaf. Och det blev eldflammor i ett kontaktuttag. Det var inte kul. Nått som var kul, det var när vi var och badade i Hedvik och på campingen i Kattis.
Pdol var också kul, Håkan Hellström är min favorit just nu.

Idag har vi varit på Bjuröklubb och fikat, och där träffade jag Eve, Krille och lille Lunne, som inte är så liten längre, 2 år har han blivit. Han lekte med min mobil, tydligen var det jättekul att he av och he på den! Fick ett jättefint halsband av Eve också, tacktack ;)

Näe, dags för bilder!






Imorrn åker jag till Oslo, goodbye Sweden and hello Norway :D

Inga kommentarer: