måndag 16 november 2009

Måndag.

Halla!

Har nån typ av bloggtorka då jag inte vet vad jag ska skriva längre, eller jag orkar inte heller..men det lär väl ändras snart!

Måndag idag, många ur personalen borta så jag har jobbat på ett annat team, vilket jag kommer få göra hela veckan. Och..det liker jeg ikke. Stor skillnad att jobba med småbarn än stora. Småttisarna lyssnar mkt mer, och det är roligare o koseligare att vara med dom. Men det är klart, ganska skönt att slippa skifta 20 bleier per dag! ;)

Fick en lapp idag av en mamma på dagiset med 8 olika datum där hon undrar om jag kan sitta barnvakt. Är ledig på de flesta datumen utom 2 och då är orsaken till det fest. Haha.
Flickan som jag ska sitta barnvakt åt frågade mig idag om jag kunde fråga min mamma om jag kunde bli med henne hem. Så mamma, om du läser detta, är det greit? ;)
På tal om mamma, nu är det väl bara 5 veckor kvar tills jag kommer hem! :D Ska bli så mysigt.
Hoppas svinis inte har tagit mig då. Haha, kom på en sak, Svinis och Fridis rimmar nästan..kanske därför du har svinis, Fridis? Hihi.

På fredag blir det bio och middag? med tjejerna, New Moon! :) Gleder meg!

Igår gick jag och la mig 19.30, nu tänker jag lägga mig ner och se Twilight och sen sova, det er lov, ikke sant?

Förresten, har väl inte visat några bilder från kryssningen? Inte, här kommer 2 bilder, skulle lägga in fler om inte datorn vore så seg!

Ha det på badet!






Imorrn är det en vecka sen jag lämnade in kameran på lagning, saknar dig. <3

3 kommentarer:

Friday sa...

Jag börjar faktiskt tro på riktigt att det är svinis jag har, för det är "svårt att andas" när jag anstränger mig, less less less på att ligga och inte göra nått iaf.. Lycka lycka blev det iaf när det kom gossip girl på tv idag :D Vet inte om det är från säsong 2 eller senare, men mycket har hänt iaf kan jag säga!! kunde inte ta emot ditt sista sms förut, vet inte vad det blev för tokigt! All heder till er tappra som är på jobb! Kämpa på!

Pernilla sa...

Hej! Jo, det skulle väl kunna ordnas :) Går det bra på fredag kväll eller måste det vara tidigare?
Fan, då måste jag ju börja skriva på min.. :/
Hoppas din vecka inte blir så jobbig som det låter?

Berätta inte hur New Moon är! IKKE!!

Btw, snygg fläta på sista bilden, kan du lära mig hur du gör? :)

Saknar du din kamera mer än vad du saknar mig? :/

Elina sa...

Vi måste ses när du kommer hem!!! :D Gry vill träffa tant Carro ju! ;) kram