söndag 8 november 2009

Slagna hjältar!

Hej! :)

Har haft en helt superbra helg! Med betoning på super..

Klockan är nu kvart i nio och vi har sovit sen vi kom hem klockan elva imorse..behövdes nog för dennna resa har innehållit allt annat än sömn.

Återkommer en annan dag, nu ska jag packa upp, äta, duscha och sen sova..jobb imorrn ju!!

Att det var en tuff helg är min kamera ett bevis på, jag brukar alltid vara såååå försiktigt med den, men imorse när jag kollade på den såg gick det inte att kolla på bilderna, för skärmen är ödelagt..jag kan alltså fortfarande ta kort, men ser ingenting..så jag måste fixa det på nått sätt...säger som C2 alltid brukar säga!
Dubbeltypiskt!

God Natt!

5 kommentarer:

carro sa...

ja minst sagt dubbeltypikt med din kamera!!
Fy fan vilken söndag. Bara sovit och ätit fett! Tack för en toppenhelg. detta måste vi göra om nån gång!! Nu väntar sängen....=) ses nästa helg. Kram kram

Madde sa...

Jag däckade i soffan när jag kom hem. Försökte titta på ett avsnitt av Greys anatomy men insåg att jag fortfarande var full å inte fattade bått... Haha!! Tack för en bra helg!!
Kramar!

c2 sa...

ja det är mitt!! har du bägge två av dem? Kristina hade glömt sina brillor i hytten hon sov... och kom inte ihåg vart den va.... men hon skulle visst tillbaka senare och se om de fått in dem..... usch nu är det jobb... är inte helt upplagd för det!!

P sa...

Gött mos!

Pernilla sa...

Hej, uppdatera!