söndag 22 november 2009

Söndag.

Halla!

Idag är det söndag!

En lugn och skön helg har det varit.

I fredags blev det middag och New Moon med tjejerna.

Igår lite shopping o filmmys med Fridis.

Idag pepparkaksbak och New Moon med Fridis o Hannis.
Ja just det, har sett den filmen 2 ggr nu. Idag såg jag den mest för att de andra ville se den o jag inte hade ngt annat att göra.

Imorrn är det måndag igen.



Barnvakt onsdag och torsdag. Denna vecka kommer gå fort.

Hoppas jag får jobba på mitt team imorrn. Saknar mina småttisar.

Hej då.

4 kommentarer:

Friday sa...

ja vad ska man säga, grabbar grabbar.. huvudena trillar ju av av ingenting!! men några pepparkakor blev ju fina :) diggar igelkotten ja! Träning på shemat imorgon da ;)

c2 sa...

new moon nörd

Din syster (inte Pernilla) sa...

Hahah, alltså, när du skriver Fridis så tänker jag på Amandavardet när hon säger Fridisen om sin kompis. Haha.

HEJDÅÅ!! Längtar du tills du träffar mig igen, vavavavavavavavavavvavaavvav?`

Elina sa...

Hej! Har ju glömt att svara på din kommentar... Just nu använder Gry stl. 56 men till jul har hon nog vuxit i stl. 62.. Dom växer så fort när dom är små, så om man ska köpa kläder är det bättre att köpa för stort som hon kan växa i. Så om du tänkte köpa nåt så är det nog stl. 68 som gäller. :)
Hoppas allt är fint borta i Norge! :)
Kram från mig och Gry