fredag 12 februari 2010

Fredag!

Okej, jag fattar piken, en tävling per år räcker på denna blogg. Ska ha det i minne. Nästa tävling blir alltså i februari 2011 ;)
Men rätt svar hade enda deltagaren C2. Båda bilderna är tagna i Norrland, Kattisavan för att vara mer exakt :)

Nått otroligt hände ikväll, var såååå sugen på godis, köpte en påse, kom hem, och har inte ätit nått från den! Eller okej, några bitar, men är inte sugen på det. Amazing!! :D

Imorrn blir det spinning halv elva, sen på kvällen blir det tacos o melodifestivalen med Emmis o Hannis!!

Nu ska jag sova för att kunna köra järnet på spinningen imorrn!!

Good Night!


Btw, gillar det Elin Kinge(?) sa i Let's Dance, "Mitt komplex det är att jag är för smal." Suck, tänk om man hade sånna problem!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hej, syster!
Vad gött med spinning! Längtar tills sommaren. Kommer du på min student?
Ska vi fara och köpa godis på Shell?

c2 sa...

mej kan du lita på. jag ställer alltid upp på tävlingar jag!!