lördag 27 februari 2010

Lördag!

Även jag, som är van vid snö, börjar bli less på att det ska snöa hela j*vla tiden. Kom igen, nu vill vi har vår!

Idag åkte jag o Emma till Sandvika för att shoppa. Men jag som än en gång drabbats av en förkylning, börjar bli less på det nu, var inte så pepp. Inte Emma heller för den delen, så det blev lite shopping, mat och sen hem igen. Headset köpte vi, så nu kan vi skypa utan några problem ;)
Enda problemet är väl att jag inte har någon att skypa med :P

Lördag ikväll, kvällen osäker, melodifestivalen blir det, vi hejar på Noll Disicplin (?) som ju kommer från Nossebro. O 50% av dom som bor här kommer ju därifrån. Så ring o rösta på punkarna ikväll ;)
Sen blir det antingen utgång eller bara hemmakväll. Lite vin o annat gott kommer det nog slinka ner! ;)

Ha en trevlig helg allaballa!

Förresten, Hannis sista lördag här. Snyft :(

5 kommentarer:

c2 sa...

hoppas ni får en trevlig kväll. de suger med förkylningar!! min e snart borta. men blev liggandes hela veckan. kul. NOT... har haft syster på besök. hon har åkt nu. ja har börjat läsa en kurs. rättskunskap. e redan less på de... haha får se hur de går. vi hööörs. puss kram /C1

Elina sa...

Jo med mig å Gry! :) Men du e ju aldrig online på Skype! :P

Pernilla sa...

En från lovestoned var från Skellefteå och en var från Umeå, så de skulle du ha röstat på ;P

Ja, logga in på Skype, ska baka från din kokbok och jag fattar inte alla norska ord :P

frida sa...

Åh vad jag tycker om er! =) Hoppas att ni fick en toppenkväll igår! Blev det hemmakväll eller hångelsäkra Yat..? ;) Kraaam!

carro sa...

mm beror lite på va man gör de till. man kan dra ut på kursen ett år om man vill. men ja vill läsa klart den så fort som möjligt. så har suttit 3 timmar idag. Är massa att läsa och man måste ha pli på sig själv... usch usch. men lär mig endel iallafall=)
Ja det måste vi. Jobbar helgen som kommer.. fre å lör. men helgen efter kanske vi kan göra nåt?? Tv spel? leka i snön? fest? eller nåt... kan ju höras om de.. 2 veckor kvar vist. typsikt....
kraaaaam