onsdag 17 februari 2010

Onsdag!

Steg upp klockan tre för att se hockey, tyvärr hade jag tagit fel på dag och tid, så det blev inget av det. :(

Nackspärr! Tur dom har tigerbalsam här med!

Jag är glömsk, köpte massa saker som jag redan hade hemma. Så nu har jag 3 påsar mjöl, 3 kakao-förpackningar, 2 bakpulver. Ska nog ta o baka snart! :P

Imorrn kommer Frida! Endelig!
På fredag ska vi gratta en på jobbet, fast hemma hos henne då, det blir nog god mat o skitsnack :)

Sen på lördag är det väl inget speciellt som händer??
Eller, jo förresten, middag med mina flickor först och sen party hos Öjje. För en viss person har bursdag då!! ;)

Nu ska jag duscha, sen halv åtta hos mig och så OS såklart!

På tal om OS, jag är glad att jag är svensk och bor i Norge, för dessa norrmän, inte är dom nöjda över insatsen i OS såhär långt :P
Förresten, en liiiiten tävling, nån som vet vad OS heter på norska, förkortningen alltså? Vinnaren får ett pris!

Hejdå!

2 kommentarer:

Chp sa...

OL! Det betyder nåt i stil med Olympiske Lekerne.

Pernilla sa...

http://no.wikipedia.org/wiki/Olympiske_leker

eller

http://nn.wikipedia.org/wiki/Olympiske_leikar

garderar mig med både nynorsk och bokmål! :D :D
Man är fan inte dum!