lördag 24 juli 2010

Lördag!

Så var årets semester slut! Har haft 2 roliga veckor tillsammans med Frida och Emma. Resan började i Lund och avslutades i lilla Ånäset.
Däremellan besökte vi Nossebro. Andra platser vi varit på är b.la; Helsingborg, Helsingör, Malmö, Ystad, Österlen (Kivik, Stenshuvud, Haväng), Trollhättan m.m.
2 veckor på resande fot är ganska slitsamt.
Men oj så många minnen denna resa har gett mig! Tack Frida och Emma för 2 underbara veckor, trots lite smågnabb ibland, så klarade vi ju oss ganska bra :)

Nu har jag snart flyttat klart också. Det blir så fint så! :) Ska vara kattvakt i 2,5veckor också. Och blomstervakt..inte bara en blomma som jag ska försöka hålla levande, säkert 30-40 st olika blommor som jag ska gå runt o vattna!

Jaja.. Imorrn blir det nog träning på SATS, har inte tränat på 3 veckor, så det ska bli väldigt skönt att komma igång med det igen :)



2 kommentarer:

friday sa...

looking good! Åh vilken bra semester det har varit, tack för att roliga dagar och minnen =)

Sofia sa...

Ja, det känns som han vuxit hur mycket som helst bara nu i sommar! Helt galet :-) Känns skönt att veta att det hålls många tummar. Det kan behövas! Har lovat att slänga iväg sms då vi åker in (i mån av tid och möjlighet ;-)), annars hör jag självklart av mig då vi har honom hos oss! Låter som ni haft en härlig semester! Har ni varit och fotat er? Fin bild!:-)