lördag 31 juli 2010

Lördag!

Har nu bott i lägenheten en vecka, och saker o ting börjar falla på plats!
Igår så hjälpte C2 mig med lite tekniska saker, så nu kan jag göra mina smoothies i köket istället för hallen. ;) Ett knapptryck var det som skulle till. Haha.

Efter tacos och glass så blev det en spontantur till IKEA! Åhh, tänk ändå om man vore gjord av pengar, då skulle jag hänga där jämt. Kom iaf hem med en del (o)nödväniga saker. :)

Har jobbat en vecka nu efter semestern. Har varit relativt lugnt o skönt på jobbet. Har max varit 19 barn, jämfört med 86 i vanliga fall. Men det är ändå en hel del saker som har ordnats inför den riktiga starten nästa vecka!

Ikväll blir det mys med tjejena hos Vickan, och såklart en utgång på det. Har saknat Oslos nattliv. Går inte helt att jämföra med nattlivet där hemma ;)

På återseende!!

PS, Perra, uppdatera!


C1 och C2 2007


C1 och C2 2010

2 kommentarer:

carro sa...

Att vi alltid gör oss så snygga på bild!!

Amanda sa...

gu va längesen du var åkte dit nu!!
jag måste verkligen pallra mig till oslo och hälsa på under hösten/vintern, jag har ju aldrig varit i den här staden och nu när jag åter bor i sthlm är det ju inte lika långt eller dyrt som från umeå.