onsdag 7 juli 2010

Onsdag.

Det är väl typsikt att när man för en gångs skull är ledig och kan sova så länge man vill, ja då vaknar man pigg som en mört klockan sex! O inte går det att somna före klockan tolv heller, jag som annars brukar somna såfort huvudet landar på kudden. Suck. Jag tror det har nått med att göra att jag nånstans i bakhuvudet vet att jag kan bli inring på jobb, så då är kroppen inställd på att vakna den tiden jag brukar vakna när jag ska jobba.
Men har hittils inte blivit inrigd på jobb, pratade med en arbetskollega igår, och dom var visst bara 7 barn på vårat team o inte så många på de andra teamen, så jag tror och hoppas jag kommer iväg med bussen som går klockan elva på fredag.

Annars håller jag på att packa både inför semestern och den kommande flytten. Inte lätt att packa inför semestern, hur mkt kläder ska man ta med? Och vad för sorts kläder? Har packat upp och ner, bytt kläder, bytt igen, men nu snart tror jag att jag är i mål. Fattas nått är det väl bara att köpa i billiga Sverige ;)


Ikväll taggar vi Spanien-Tyskland, jag hejar på Tyskland!!

Bye!


1 kommentar:

Amanda sa...

Vilket bra kort på dig!
jag hoppas du har trevligt på semestern :)
kram