lördag 28 augusti 2010

Lördag!

Gjett om jag var trött igår!
Kom hem kring sex, efter lite shopping i Sandvika, lagade mat..kollade fejjan of course och sen så satte jag mig i soffan för att se Vänner, innan jag visste ordet av det sov jag!
Vaknade halv tio, gick o la mig i sängen och sov till 12 idag! Gött! Sa ju att jag var trött!
Känns fortfarande som att jag skulle kunna lägga mig ner och sova men då får jag väl inte sova inatt, är som ett litet barn som behöver en liten sovstund mitt på dagen! Haha.

Just nu har jag en banankaka i ugnen och muffinsarna står och väntar på sin tur att få hoppa in i värmen.
Nått annat många kanske inte vet om mig var att när jag gick i högstadiet, kan det ha varit åttan, så var jag besatt av att baka! Varje dag efter skolan bakade jag kakor o muffins o allt möjligt. Tills en dag då ugnen gick sönder! Haha, undrar varför? Haha.

Men kruxet är ju att jag just nu är inne i en period då jag försöker äta lite nyttigare..och då är det ju dumt att baka, men alla som vill är varmt välkomna hit på lite kakor! Provsmaka måste jag ju göra, vill ju inte bjuda på ngt som inte
smakar gott ;)

Ikväll ska jag vara barnvakt, alltid kul med extra pengar :)

Perraberra, påminn mig om att jag ska smöra för chefen så jag kan få sluta lite tidigare fredagen jag ska till Götet ;)

Och en till sak som är så rolig! Häromdagen så sökte jag på alla videofilmer jag har på min dator, och det kom upp 138 st! Många jag inte visste jag hade, men en sak är säker. Mina kära vänner, är ni nångång dum mot mig lovar jag att jag har en video på er som ni inte vill att andra ska se :P Mest är det videos jag har filmat när andra varit fulla och roliga, så det är inte sååå farligt egentligen ;)

Och sist men inte minst, som lovat, 2 videos på min syster och mig när vi häver ett glas för Norrland!! Jag vann!! :D



2 kommentarer:

ullis sa...

Jag ska ha revansch!

Anonym sa...

Haha! Jo jag vet ju en video på mig som jag inte vill ska komma ut :S :P

Förresten, hur gör man bananpannkaka? Lät ju otroligt gott!

Kramar Hanna