måndag 2 augusti 2010

Lille kattepus!

Jag är ju kattvakt åt mina hyresvärdar. 3 st katter har dom, som jag ska passa och har passat från det att jag kom hem från ferien. Men den senaste veckan har bara en katt synts till, och jag har fram tills nu tänkt att dom nog kommer tillbaka snart. Men så idag så satt helt plötsligt deras f.d svärson på trappen o frågade mig om katterna, han har också lovat att se till dom. Han tyckte det var väldigt märkligt att dom inte synts till, så nu är jag seriöst lite orolig för dom. Skulle dom inte komma tillbaka lär ju inte jag få bo här nå mer! Haha. Håll era tummar o tår för att katterna snart dyker upp igen!
Jag ska ut o leta efter dom, om jag bara kom ihåg vad dom hette, skulle underlätta! ;)

2 kommentarer:

Elina sa...

Oj! Hoppas du hittar dem :)

friday sa...

Sara heter ju den ena iaf :) Hoppas du hittar dem snart!