onsdag 25 augusti 2010

Onsdag!

Hur kan man vara så trött som jag är nu?

Er det muuulig liksom?

Orkar inte skriva mer, har massa som jag vill skriva, men ja. Gidder ikke.

Här kommer bilder som jag aldrig visat förr:

År 1998 var ett magiskt år för mig, det var det året jag var helt besatt av denne man:



David Bäckskinka.

Jag samlar på änglar, så om ni inte vet vad ni ska ge mig när jag fyller år, till jul osv, ett hett tips, änglar är alltid uppskattat ;)


Min mor och syster har t.om gjort en änglastol till mig, snällt va??

När jag var liten, var jag väääldig söt, eller hur?? :)






Det var alltför nu!
Om jag inte ändrar mig så kommer jag i nästa inlägg visa filmer från en mjölkhävartävling!! :D
Håll utkik!!

Nu ska jag seriöst, lägga mig i sängen, läsa och halv nio sussar jag sött!!
Hejdå!

3 kommentarer:

Rammi sa...

åååh alla änglarna och Beckham. Haha, glöm inte Eminem också ;)

Jag kommer ringa dig nån dag framöver. Har sagt till mig själv, att jag ska bli bättre på att ringa. Så det så!

Berra sa...

ÅHH!!! Mjölhävartävlingen! Det vill jag se!!

Du är fortfarande väldigt söt!! ;P

I videobloggen sa jag inte så mycket, satt mest och drygade mig själv! :D Om man lyssnar i hörlurar hör man bättre men du kanske inte har några?? aja, jag får prata högre nästa gång!

björn sa...

EHH?? Det var ju du!! Vad ska du göra åt det dååå?? VAVAVAVAVVAVA???