fredag 18 maj 2012

Min uke!

Nu ska ni får höra vad jag pysslat med denna vecka: (Intresseklubben antecknar, I know)
*Måndag: Jobb 8-15.30. Spinning 16.30
*Tisdag: Jobb 08.30-16.00. Pulse-step 19.00. Köpte nytt busskort.
*Onsdag: Jobb 08.30-16.00. Letade efter joggeskor på AntonSport Bekkestua, men min storlek fanns bara i Stabekk. PT-timme 18.00. Blodsmak i munnen, igen!
*Torsdag: JA VI ELSKER DETTE LANDET! Nationaldag! Grillade hos Marie, åt världens godaste chokladkaka, seriöst. Gick och la mig alltför sent!
*Fredag: Jobb 07.30-15.00. Åkte till Stabekk och köpte mig ett par nya joggeskor. Tror dom är för små, men jag pallade inte leta mer. Shit happends! Spinning 17.00. Bokade flygbiljetter hem i sommar! Yeah!

Ja, det var väl min vecka i korthet. Lol. Get a life liksom! Förresten, bakade bröd en dag i veckan också, kommer inte ihåg vilken. Eller bakade var väl att ta i. Köpte det dära LCHF-brödet som man bara ska tillsätta vatten i, och ja, det är faktiskt gott!

Imorrn ska jag KLIPPA MIG! I NORGE! FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV SKA JAG ALLTSÅ KLIPPA HÅRET I NORGE! KOMMER BLI RUINERAD!

Och imorn ska jag ut och springa i mina nya fina (nej, faktiskt ganska fula) joggeskor. Heja!

Haha, ska träna med min jobbarkompis på Elixia nästa vecka och för att få gratispass var jag tvungen att ljuga och säga att jag var intresserad av ett medlemsskap. Så eftersom jag inte kan säga nej, så kommer jag från och med nästa vecka ha 2 medlemsskap på 2 olika gym! Haha. Nejdå, ska stå emot och säga NEJ! Hoppas killen inte är snygg bara. Då är det kört!

Idag var också första gången denna säsong som jag såg hela avsnittet av Let's Dance! Jobbigt bara att det ska vara så lång paus innan man får veta vem som åker ut, vem orkar vara vaken till 22.30 en fredagkväll liksom? Inte jag!

17 maj 2009!

4 kommentarer:

Perra sa...

Vad kul! Hoppas löparskorna var bra!

Bea sa...

Vad kul att det verkar gå så bra för dig med träningen. När kommer du hem i sommar? Vi måste ju träffas allihopa tycker jag :)

Perra sa...

Whooopsie! Har inte sett din kommentar förrän nu!!

Jaooo, du får städa, hoppas på att få en dammsugare i födelsedagspresent (ehh, jag fyller inte år...) går nämligen med en moppgrej som är jättekort så att jag måste stå med ryggen böjd hela tin. Inte kul..

Jo, det är som twitter med bilder. fast en app.

Anonym sa...

HAHAHA!!!
2 medlemsskap. Jag tro jag dör av skratt! Du är rolig du ;)