lördag 12 maj 2012

Saturday!

Lördag igen! Tiden flyger iväg! Men det gillar jag, snaaart semester! :)

Idag har jag anmält mig och 4 till från jobbet till "Jentebølgen". Det är som Vårruset, fast i Norge såklart. 5 km ska vi springa, eller jag ska springa som tusan, dom andra ska gå. Men det blir trevligt, då har jag nått att se framemot i träningsväg!

Förra helgen var vi ju som sagt på tur till Danmark med danskebåten. Men hur mkt jag än vill beskriva den resan så går det inte, you had to be there! Men ja, det var precis som det ska vara på danskebåten! :) Synd bara att vi var lite..trötta..när vi skulle strosa runt i Köpenhamn, så det vi gjorde var väl att äta mat. Haha. Men jag köpte mig faktiskt en klänning i samma affär som jag köpt en klänning förut. Bara det att när jag kom hem så insåg jag att den var i storlek S! Haha, men jag provade den ju faktiskt och den passade då i butiken, men så har jag provat den igen..och ja, får nog vänta med att använda den ett tag :P

Lite frusterad är jag också, för hur mkt jag än tränar, och vad jag än äter så vägrar min vikt att gå ner, och ingenting förändras på mina mått heller. Irriterande! Jag vill ju ha resultat direkt, går jag på ett pass vill jag att det ska synas att jag varit och svettats i en timme! ;) Vet att det inte är så..men det är irriterande!



Ehh, ja det var allt för denna gång!

3 kommentarer:

Madde sa...

De sista kilorna är såååå svåra att bli av med... Ett tips! Ät mer proteiner, det hjälper till att bygga muskler och man blir mättare av dem. Passa så att du inte äter för lite också! =) Kör hårt, det kommer ska du se!! =)

Perra sa...

jag tycker att du ska vara jättestolt över dig själv! Du är ju hur fin som helst (det var du ju innan också, men du fattar)

Bea sa...

Fortsätt kämpa, det är inte lätt, fråga mig. Man vill bara att det ska synas direkt men viktigast av allt är att man inte ger upp för att det inte händer något.