söndag 27 maj 2012

Söndag!

Får väl börja med att säga GRATTIS till Loreen! :-) Roligt att vi vann! Jag som inte ens tyckte om låten från början, måste säga att den är en värdig vinnarlåt!
Tycker lite synd om Tooji som kom sist, eller näe, ganska gött att Norge kom sist! Hehe, skadeglädje!

Grattis också till världens bästa mor på morsdag! Ses snart!

Och vilket väder vi har haft i veckan! Helt underbart!
Nu är verkligen sommaren här! Love it!
Just nu är klockan halv tio och det är 17.9 grader i skuggan, men det kommer bli varmare o varmare!
Ska bege mig ut på en liten promenad, alternativt morgonjogg snart, får se vad det blir!

I onsdags hade jag mitt 5:e PT-pass och äntligen kom dagen då jag klarade av att springa alla intervaller på löpbandet! Efter det så gick resten av passet av sig själv och min PT kunde konstaterat att jag blivit starkare i armar, ben och mage! Det liker vi! Även om jag ser ut likadant som när jag började med PT så känner jag mig bättre och starkare. Och tror kanske det har kommit lite muskler på mina armar och inte bara gäddhäng längre! ;-)
Och i torsdags var jag ju som sagt med en från jobbet på Elixia Sandvika, vi gick på ett cardio step pulse pass eller vad det nu hette. Jobbigt, men roligt! Men jag måste säga att jag gillar SATS mkt mer än Elixia, så något dubbelt medlemsskap blev det inte ;-)

Idag har jag förresten fått lite vuxenpoäng, då jag skaffat abonnemang till min mobil! Blev lite less på att fylla på mobilen för 1000:e gången, så jag skaffade helt enkelt ett abonnemang! Yay!

Nej, dags att ge sig ut i solen!
Ha en fin dag mina vänner!

Världens bästa mamma och jag!

1 kommentar:

Perra sa...

Du är bäst! Va min PT i sommar?