tisdag 16 september 2008

Hej!

Helgen som var, det var nog den bästa helg jag haft på länge!
Såå roligt att träffa Sara och Frida igen, och det kändes som att vi aldrig varit ifrån varann. Vi kollade på film, pratade massa gamla minnen och såg på roliga kort, gick på stan i Oslo o Majorstuen, åt ute, åt inne, festade, dansade och hade det superbra :)
Föhoppningsvis dröjer det inte så länge innan nästa gång vi ses!!

O denna helg får jag besök av min bror, det blir också väldigt kul! :) Tänkte visa han Oslo, kanske en tur till Holmenkollen, Frognerparken och massa annat skoj!

Jag är ganska uppbokad på helgerna framöver, helgen efter min bror kommer ska C2 och Martin ha inflyttningsfest, helgen efter det kommer mor och far. Och i oktober kommer Micka en helg och jag ska åka till Götet en sväng. Men det är bara roligt att ha något att se framemot :)

Löning på fredag med, kunde inte passat bättre :)

Inga kommentarer: