söndag 21 september 2008

Kulturell helg!

Ja, har ju som jag skrev tidigare haft besök av min bror denna helg. Meget trevligt :)
Vi gjorde massa saker:
På fredagkväll åkte vi upp till Holmenkollen, tänkte visa han den fina utsikten över Oslo, MEN, mörkt+dimma+avstängt längst upp=Ingen utsikt alls. Men det var trevligt ändå :P
På lördag åkte vi in till Oslo, först gick vi på Edward Munch museet, det var väl sådär, jag är ju inte speciellt konstintresserad så jaa..men nu har vi iaf sett "Skriet" och "Madonna" live. Coolt :)
Sen åkte vi båt till Bygdöy och gick på Fram museet, det var mera intressant och man fick faktiskt gå in i den stooora båten! :)
Strosade runt på KarlJohann gjorde vi också, jag visade han mina gamla kvarter, inte så imponerande :P

Min bror har ätit mig ur huset så jag har ingen mat, får bli gröt till middag idag :P Haha! :)

Blir en tidig kväll, ska upp 5.30 imorrn och jag är trött!!!

Ha de!

"Skriet":


"Madonna":


"Fram":

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väldigt kul att fara iväg en helg och hälsa på dig! Mamma skrattade väldigt mycket när hon såg min lusekofte.
Idag fick jag höra att det blev lite problem med jobbet i helgen, en chef var visst inte så glad över hur vi hade fördelat arbetet..
Det kan nog ta ett tag med bilderna, kanske en vecka eller så.
Du får ha det så bra!