fredag 5 september 2008

Äntligen :)

Äntligen kommer Sara och Frida hit! Över ett år sen jag träffade Sara och typ 6 månader sen jag träffade Frida! Ihh, längtar till nästa helg :) Båda ska sova här i mitt pyttelilla rum. Koseligt :) Ska försöka fixa fram täcken o sånt, så de slipper kånka med sig det!

O äntligen helg! Imorrn blir det till att stiga upp tidigt, ska ta tåget o hälsa på C2 o Martin ute i Sörum, C2 börjar jobba klockan 15 så jag ska dit med 9.57 tåget. Spännande att åka tåg. Iofs bara i 25 min, men ändå :P

Har lagat en fruktsallad o snart ska jag börja se filmerna jag fått låna av M på jobbet. 10 orsaker att hata dig, Min stora kärlek och Sliding Doors. Orkar nog inte se alla ikväll, men ivf en. :)

Ha en bra helg alla!!

Tänk3-gänget:


1 kommentar:

Anonym sa...

Sliding doors har E och undertecknad sett på bio - en bra film! Hoppas ni haft en fin helg ihop! Kram från VBM