fredag 20 februari 2009

Den svenske prinsessen!

Ja, så var man då ett år äldre och ännu lite klokare!! :)

Tusen takk för alla gratulationer! Har aldrig känt mig så populär som idag ;)

Har t.om fått ett paket, av min kära namne C2. Jätteglasögon. Precis vad jag önskat mig :)
Hon har även skrivit ett inlägg om oss på hennes blogg, som jag tycker var så bra att ni borde läsa det: http://coccoline.blogg.se/index.html
Du är en bra vän och jag hoppas du o Martin får det superbra i Egypten. Kanske ni redan är framme nu?

På jobbet har jag också firats, det är fördelen med att jobba på dagis, födelsedagarna uppmärksammas, även för vuxna! ;) En egen krona har jag fått, en sån som man har på huvudet o inte en pengakrona som min syster trodde :P
Och det har varit bursdagsamling för mig, på personalrummet väntade det kakor och choklad. Och Petter spelade gitarr för mig, han som jag är hemligt kär i. Tyvärr var det hans sista dag, men jag vet att vi kommer ses igen! Jag skiter i om att han ska gifta sig i april, det är honom jag vill ha :D Haha, tuller bara litt nå!
Chefen kallade mig för den svenske prinsessen, och det passar så bra in på mig, eller hur? ;)

Och nu snart ska jag dra iväg till Anna! Där blir det mys och Let's Dance!

Har haft en toppendag!

Hilsen C1, numera 23 år gammal :)

4 kommentarer:

carchi sa...

åh grattis på födelsedagen carro! hoppas du haft en toppen dag!

(& tack för i helgas om jag glömt säga det)

Anonym sa...

Grattis i efterskott! :) Ha en trevlig helg!

Pernilla sa...

Jag tror min present kommer slå alla andras! Så det så!

Pernilla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.