torsdag 26 februari 2009

Karneval!

Hej :)
Nu är det snart helg! Ser framemot att få sova ut! Är så trött på veckorna nuförtiden så jag behöver en helg att sova ikapp ;)

Imorrn är det karneval på dagiset. Förra året var jag tråk o klädde inte ut mig, men i år ska jag klä ut mig till...*trumvirvel* fotbollsspelare!! Har jag bra fantasi eller har jag??

Igår var jag barnvakt, väldigt tråkigt. Eller jag såg på tv hela tiden för barnen sov redan när jag kom klockan sex! Men det är ju ganska okej att få betalt för att se på TV ;)

Om en vecka plus en dag ska jag hem, men jag kanske ska "råka" missa flyget hem, för min syster har fått SVINKOPPOR!! Och det är tydligen väldigt smittsamt, så jag vill inte bli smittad!! Hoppas du är frisk innan dess din lilla looser. Näe, skoja ba, du är ingen looser Perra!! :) Och jag lovar att inte missa flyget!! 07.40 går flyget på morgonen, jag lär väl vara där 03.00! Haha. Kära C2 ska skjutsa mig dit, o är inte säker på att hon vill åka dit så tidigt??

Näe, nu ska jag gå o göra fruktsallad, Anna kommer snart!!

Bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HHAHAHA, du är så rolig.
Jag kommer smitta dig jättemycket, röra vid dig hela tiden och byta min handduk med din, och byta dina sängkläder med mina, då blir du sjuk så du inte kan fara tillbaka till Oslo. I've got it all figured out!

Anonym sa...

Skaru visa bilder nån gång på detta, eller?

Anonym sa...

Jag har läst igenom din blogg nu för att du aldrig uppdaterar! UPPDATERA!