fredag 13 februari 2009

Gumboda Kapell!

Har egentligen inte tid att blogga, ska duscha o göra mig iordning för 3-rättersmiddagen hos Anna 19.30 :)

MEN måste bara skriva en cool sak. Eller ja, cool o cool... ;)
Idag när vi var ute med barnen på barnehagen, åkte vi skrana, jag blev litt sliten o la mig ner på en för att vila lite :P Då läser jag på den: Produsert av GUMBODA KAPELL O PRESSENING (eller nått sånt). Det coola med det är ju att Gumboda Kapell i princip är hemma :) Ödet eller vad? :P Jag är ju granne med Gumboda :D

Jaja, slut på det coola för idag.

Hoppas på en bra kväll, god mat, det vet jag för jag o Anna handlade till den igår, o trevligt sällskap blir det också.

Hörs i helgen!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, helt otroligt! Vad häftigt.
haha, och jag som vart typ i extas när jag såg en madrass med "Gumboda Kapell och pressning" på på Barnens Hus i Umeå ;)

Anonym sa...

http://svtplay.se/v/1444250/vasterbottensnytt/13_2_22_15

05.17, till höger.

Anonym sa...

Fast kolla hela, då fattar du!

Anonym sa...

hallå varför e du inte online på MSN??????????????
Ang tiden om svensak föreningen, tänkte få in "tiden efter aupairlivet" i ett annat inlägg... såå de kommer. e ju ingen tid man glömmer direkt haha
Puss /C2