söndag 22 februari 2009

Söndag!

Så var det söndag igen!

Helgen har spenderats med min favorit-Anna!

Blev överraskad i fredags när jag kom till Anna, trodde bara det skulle vara vi, men näe, Vickan gömde sig inne i sovrummet också. Med en fin tårta!! 22 ljus hann bli tända innan jag förstörde hela allt för dom med att klampa in i sovrummet ;) Haha, men det var trevligt! God pizza hade dom också lagat, vilka vänner jag ha va??
Fick ett "fia med hutt" spel av dom också. Tusen takk :)

Igår var det melodifestival och tacos som det sig bör på lördag. En tradition som jag inte tänker bryta iaf ;)

Nu är det alltså söndag. Kl. 17.00 ska jag på middag till min gamla aupair-familj! Trevligt, har inte setts sen september/oktober nångång tror jag, så det blir ett kärt återseende. Saknar "mina" 3 barn.
Har varit duktig o köpt en blomma o chokladask som jag ska ge dom. Hur vuxet är inte det??

I denna stund är det så här länge kvar tills jag landar i Umeå:
11 dagar, 23 timmar, 43 minuter och 13 sekunder

Ha en fin dag!!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag vet inte annars var jag ska svara på din kommentar!

Jag älskar din blogg, måste jag bara säga!

det är svårt att få en dålig bild på oss två ;)

Jaaa!! Det hade jag ju glömt bort! Då kan vi läsa de gamla Frida-tidningarna?

Jaa, lätt att vi kan shoppa, shop til' you drop (öhhh? sa jag just det där?)

Pernilla sa...

Förresten, du är fett snygg.

Anonym sa...

Jaa, det kan jag lova!

Jaa, typ, jag tror det. Det är från en film. Jag tyckte att "Upptäckten" var så tråkigt.

snart kommer du hem!