söndag 18 april 2010

Söndag!

Denna dag har till mesta delen bestått av att planera sommarens semester. Det som började med en utlandsresa, slutade med en roadtrip i vårt kära Svea Rike. Kommer nog blir riktigt bra tror jag :)
Exakt vart vi ska i sommar, återkommer jag om i ett senare inlägg. (Allt för att locka läsare!..)

Imorgon är det måndag igen, jag ringde och bytte vakt, så jag slutar fyra imorrn, vilket innebär att jag hinner till Grand Prix-cyclingen på Sats! Gleder meg. Bara massa schlager låtar! Kan inte bli mkt bättre ;)

Nu ska jag sova, har varit en slitsom dag för lilla hjärnan ;)

Godnatt!

Jag o Lill-Lobo ;)

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Då kan de ju lika gärna ta bussen hem till Ånäset ;)

Najs med roadtrip!

Friday sa...

Är det mulig med så stora hundar! Kommer aldrig glömma när han gick till "attack" mot oss, har aldrig varit så rädd (och ändå skrattat så mycket samtidigt) förut.