torsdag 8 april 2010

Torsdag!

Fredag imorrn, väldigt skönt att bara ha jobbat 4 dagar denna vecka :)

Idag fick vi en lapp på jobbet om sommareferie. Jag har önskat en vecka sen tidigare, tänkte att det räcker med den och sen de 2 veckor jag automatiskt blir ledig då dagiset är stängt. Men tydligen har jag krav på 5 veckors semester och 1 vecka tjänstefri, då jag varit ansatt mer än 1 år. Så kommer nog ha semester 2 veckor i juni och sen 2 veckor i juli. Sen har jag önskat att få spara en vecka till jul, då julafton i år är på en fredag=inga extra lediga dagar.
Det som svider lite är att jag i år troligtvis kommer missa öltältet :P Men det ska nog gå bra ändå ;)
Få bara hoppas jag blir ledig när jag vill! Men det ska nog ordna sig :)
Intressant att veta Caroline tänker ni nu. Men ja, har inte så mkt annat att skriva :P

Detta kommer jag få ångra att jag skrivit här, men jag hejar lite på Saik imorrn! Skulle vara roligt om dom kom till final, mest för att pappa skulle bli så glad då :)

Näe, det var allt för mig!

Ha de!

4 kommentarer:

Friday sa...

Hallå gumman ;) Fick veta idag att jag blir ledig v 28 och 29 i sommar, så nu är det bara att planera in en resa :D

Din syster (inte bror) sa...

Alltså, jag fattar ingenting, du blandar norska och svenska, hahah. ;P

Saik åkte ju ut i torsdags, såååå..

Btw, din klänning var seriöst snygg, studentklänning alltså. *gilla*

Pernilla sa...

Du kan skicka med den, London-klänningen alltså, för att vara säker.

Hittade inte din vita kavaj.. :/

Friday sa...

Åh vad skönt att sommarsemestern är planerad, det kommer bli riktigt bra ;) Please uppdatera bloggen!