tisdag 27 april 2010

Tisdag!

Åhh, mitt förra inlägg var nr.300 :( Det missade jag! Säg grattis i efterskott!!

Sommaren 2010 ser ut som följer:
5 juni-19 juni: HEM! Datumen är inte helt säkert, har inte fått bekräftat att jag får ledigt då, men förhoppningsvis! :) Syster tar ju studenten och det tänker jag inte missa för 5 öre! Btw, Perra, hur var klänningen?

10 juli-22 juli: Sverige med Emma och Frida!! Wiiee! Roadtrip here we come!
Vi börjar med södra Sverige och besök hos Emma i Lund 10-14 juli, hästridning står högt på listan över saker att göra där ;)
14-18 juli är vi hos Frida, besöker Fallens dagar (tänk öltältet, fast nååååååågot större) i Trollhättan blandannat! :)
Sen till det bästa!! Den 18 juli tar vi flyget från Göteborg upp till Umeå! Så då ska jag visa dom mitt fina Ånäset, har redan bokat in en guidad tur på Ostlagret ;)
Bastu i stugan ska vi såklart också göra!
Synd att vi kommer dagen EFTER öltältet, men men, Fallens dagar inföll sig oturligt nog på samma helg, men man kan ju inte få allt ;)

Kommer bli en minnesvärd sommar :)

Sen så är detta week of hell på jobbet, 2 av 4 på mitt team är sjukskrivna, och på hela dagiset är det väl 9-10 pers borta varje dag. Ungefär som det var i början när jag jobbade, usch. Men men. Sen har jag sett lite vad som sker till hösten, och jag blev inte glad när jag läste det. Suck och stön.
En bra sak är iaf att vårat slott som vi så längtat efter kom på plass igår, eller slott o slott, en liten borg kanske man ska säga, med en..sklie, eller rutschkana kanske det heter. Det er morsomt!!

Näe, nu ska jag sova, för imorrn blir det tufft på jobbet, precis som igår och idag..men på torsdag är förhoppningsvis M tillbaka på jobb!!

Hejdå!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Grattis!

Hehe, jag tar studenten snart.
Jag vet inte hur klänningen var, hade inte tid att pröva den :)

NAJSS!! Ni måste komma på Ostkupan då! :)
Ska du köra?

Häftigt med en rutschkana och ett slott :)

friday sa...

Åh vad jag längtar till sommaren! Det kommer bli toppen, och jag tror och hoppas att du inte kommer bli besviken på fallens dagar :D

Ser fram emot ostlagret och ska försöka planera in en Norge-tripp inom det närmaste också om det vore nått? ;)
Kram till min goaste Carro!

Rammi sa...

Kan du inte komma till Söderhamn också? :)