måndag 5 april 2010

Stockholm!

Here we go!

Helgens:

Låt: Telephone, tack vare Vickan o Madde har jag nu den låten på hjärnan. Verkligen, tack!! ;)
Religion: Hare Krishna, för mer frågor kontakta vår expert Frida.
Kändisar: Pernilla Wahlgren, Rene Mirro och Loulou från Idol. Samtliga sågs på Berns. Emma såg även obducenten från Wallander.
Citat: Här kan vi välja o vraka, men två favoriter kommer från Madde o Frida.
Frida: Åhh, vad jag önskar att vi kunde spola tillbaka tidens tills imorrn!
Madde: Det ska bli så skönt att ta av mig fötterna nu..
Gata: Drottninggatan!
Fall: Killen på fiket ;) Eller lill-killen som ramlade in i Madde!
Fråga: Varför så många HM??? Jeg blir gal!
Bästa: Utan tvekan, Soap Bar, det bästa av allt, Eric Saade var på exakt samma bar den 5 mars. My god.
Sämsta: Skavsår
Lek: I am a women from Sweden...
Fik: Waynes is the shit!
Väder: Tipptopp!! Kändes nästan som sommar där ett tag ;)
Förfest: Rom nr. 609 ägde!
Jobbigaste: Bussresan till Stockholm, hört talas om aircondition?
Frisyr: Inbakad fläta
Tråkigaste: Mina 400 kr som jag tappade :(
Promenad: Från hotellet till Gamla stan tur o retur. Aaaaj!
Demonstration: Cuba, Cuba, solidaritet!
Färg: Svart :D
Annorlunda: Musiken på puben sista kvällen, allt från typ Lemon tree, till Rammstein. Jag gillar Rammstein!!??!!!
Lärdom: Sqab betyder duvkött! Am I right?

Tack alla tjejer för en väldigt bra helg!

Bilder kommer på fejjan inom en snar framtid. Håll utkik!! :)

4 kommentarer:

hare sa...

Åh vad jag längtar tillbaka!!!! Ville inte åka hem! Roligaste/galnaste helgen på evigheter :D /Hare

Pernilla sa...

Hade ni det trevligt?
Fast det kan jag ju se på bilden att ni hade!

Heheh, de brukar ju säga att vi är lika.

Nepp, inte än. Finns inga webcams att köpa i Ånäset..

c2 sa...

såg bilderna, va mysigt det ser ut!!

Jo det är meningen att Öl-carro ska komma, men någon läkartid kom ivägen så får veta idag om hon kommer!! Om hon kommer blir de nog partaj!

carro sa...

Utan bloggarna hade vi tappat kontakten för länge sen!! Carro kommer inte =( typsikt... Ska vi partaja ändå?? e lite sugen och nästa lördag jobbar jag natt.....