måndag 24 november 2008

Det lönar sig att klaga!

Vet inte om jag sagt detta förut, men för ca en månad sen var jag med om en biljettkontroll på bussen. Jag hade giltig biljett, såklart, men av nån konstig anledning så tog kontrollanterna mitt busskort och hävdade att det var ogiltigt. Buu sa jag och försökte förklara att det inte stämde. Men dom ville inte lyssna. Så jag blev av med mitt busskort och blev 750 kr fattigare, böter jag fick betala för mitt "ogiltiga busskort". Så direkt när jag kom till jobbet skrev jag ett låååångt klagobrev och förklarade hur det var, att det hade sett fel på stämpeln osv. En lång tid har gått, men idag kom det ett brev till mig med ett nytt månadskort i :) Så glad blev jag och det lönar sig att klaga ;)

Har också shoppat en klänning idag, den var fin, men storleken jag tog var nog på gränsen till för liten. Men storleken efter var alldeles för stor, så jag får träna lite så blir det nog bra ;)

Ska se Lost nu, helt otroligt vad spännande det är nu, är på säsong 1 som jag fått låna av Micka, så avslöja inget som händer!!

Herrå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att du stod på dig! :D

Snart får du säsong 2 o 3. ;) De är asbra de med!!

Ha en fin dag. :)