fredag 7 november 2008

Fredag!

Haha, har spenderat större delen av kvällen med att kika på nätet vad mina kollegor o andra tjänade förra året. Skattelister rocks :P Men inte så kul att kolla på vad jag själv tjänade. Haha, aupair är inget yrke man tjänar pengar på precis :P

Ska bli så skönt, har inga planer alls i helgen, det enda jag ska göra imorrn är att åka till Bekkestua o handla. O på söndag ska jag o Vickan se cupfinalen, Stabekk-Vålerenga, inte på plats men på storbildsskärm i Bekkestua. Matchen spelas på Ullevåål stadion :) FYI.

Förutom det ska jag inte göra nått. Se på Lost och andra filmer, tvätta, och längta till julen :)

Hehe, min familj är söt!


Och nej, inte så att alla i min familj posar sådär framför kameran varje dag, det var jag som tvingade dom. Hehe, vilken makt jag har! Men visst är dom fina?

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vilka posare vi är, särskilt farfar ;) Men soeta ändå!

Anonym sa...

Förresten, vem av dina kollegor tjänade mest?