söndag 16 november 2008

Snart!

Ja, snart har jag läst ut sista boken ur Millenum-serien. Riktigt spännande faktiskt :)
Efter den ska jag nog börja läsa Flyga Drake, har hört att den ska vara bra!

Hmm, har för mig att jag skrev ett inlägg här i fredags, men det måste jag ha drömt.

Imorrn är det måndag, har t-vakt, skönt att sluta tidigt, men jobbigt att stå upp tidigt.

Snart julbord också, vi har hyrt en kock som ska komma o laga 3-rätters. Och eftersom jag är med i julbords-kommitéen (?) fick jag vara med och välja ut 2 menyer som de andra kan välja mellan. Jag såg såklart på efterrätterna ;P

Jaja, that's all for now.



Snart jul :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men ey, var det inte ett inlägg där du skrev typ: Är vi inte snygga på bilden, vavava?

Snart Jul, då kommer du hem! Saknar dig sis.

Anonym sa...

Jo, men nu är det borta! Jag fattar inget..kanske glömde spara det eller nått :)

Anonym sa...

Men hur skulle jag då kunna läst det?