söndag 23 november 2008

Söndag.

Jag hatar att alla butiker är stängda här på Söndagar. Buu, finns inget att göra då! Skulle ju egentligen shoppa i Sandvika igår, men det blev inte riktigt så.
Så nu måste jag dit imorrn efter jobbet, måste skaffa nya kläder till julbordet på fredag! Men det ska nog gå bra, slutar klockan 15 så jag har ju tid på mig att shoppa!

Igår när jag såg mitt nya favoritprogram, Dansbandskampen, somnade jag och missade slutet!! Så jag vet inte vilka som gick vidare, måste därför kolla reprisen nu! Heja Scotts, sångaren är ju snyggast i hela världen, nästan iaf!! Hoppas dom gick vidare. Haha, jag är en nörd, men orka bry sig?



Perra, såklart jag fattar att man ska trycka på Infoga länk, men det funkar ändå inte :(

Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eyy, det var inte jag som skrev den kommentaren., tyvärr.

Men ursäkta? vem kollar på dansbandskampen? Herregud, skidor är bättre än det.. ;)