tisdag 11 november 2008

Tisdag!

Hej!
Nu skriver jag igen, men jag undrar hur många som läser. Perra är en trogen läsare iaf, you go girl ;)

Igår, eller rättare sagt igårnatt klockan tolv flyttade det in en ny person här i kollektivet. I rummet brevid mitt. Me not like. Men först, vem fan flyttar in på natten? Varulvar? Irriterande!
Vi har ju "bara" varit 3 st här i kollektivet, sen september typ, rummet brevid mitt har alltså varit tomt! Skönt, ingen som stör mig när jag ska ha min skönhetssömn :) Men nu är det slut på det roliga! Har inte träffat den nya personen, varulven. Förhoppningsvis är han/hon trevlig och precis som jag tycker om att lägga sig klockan 20 varje kväll. Haha, men så är det nog inte, kommer säkert vara som dom andra här, laga kvällsmat 23 varje kväll. Men jag klagar inte, verkligen inte :P Tänk så skönt det blir när jag flyttar till mitt stora hus, som jag nångång ska köpa, eller bygga, who knows? ;)

Till sist, är vi inte snygga?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad snygga ni är! Iallafall du!

Anonym sa...

otroligt snygga! ;)
ska du aldrig komma hem igen? :P