måndag 2 mars 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Sofia och Perra! Om jag visste hur man gjorde skulle jag länka till era bloggar, men jag vet inte hur man gör, eller jag vet hur man gör men det funkar inte?!? :(

Första utmaningen, utmanad av Sofia!

Vad använder du för...
♥Parfym: Jag har 2 parfymer, men det står inga namn på dom, så jag vet inte!
♥Ansiktsrengöring: Tvål och vatten
♥Ansiktsvatten: -
♥Ansiktscreme: -
♥Ögoncreme: -
♥Ansiktspeeling: -
♥Concealer: Använder inte
♥Foundation: L'oreal True Match, Vanilla Ivory
♥Rouge: -
♥Puder: Max Factor
♥Mascara: Max FActor Masterpiece
♥Eyeliner: -
♥Ögonskugga: Hmm, köpt på Kicks :)
♥Lipstick: -
♥Lipgloss: Lepsyl (stavas det så?)
♥Handcreme: Använder en jättebra på jobbet, kan inte märket, men det är en rosa flaska! Me like!
♥Deodorant: LdB Olive
♥Shampoo: Dubbeldusch ;)
♥Duschcreme/peeling: Samma som ovan!
♥Efterduschen kropp: Nivea Body Lotion
♥Efterduschen hår: -
♥Hårspray: -
♥Nagellack: Ljust rosa eller genomskinligt!
♥Bästa skönhetstips: Äta rätt, sömn och dricka mkt vatten!!

Som ni kanske ser är smink inte min grej, kan inte sminka mig överhuvudtaget!! Men men, I'm trying ;)

Nästa utmaning från Perra:

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!

1. Vad heter du? Caroline
2. Ett ord på fyra bokstäver: Clou (Betyder höjdpunkt,högskoleprovet, here I come!!)
3. Flicknamn: Cecilia
4. Pojknamn: Christer
5. Yrke: Clown
6. Färg: Cerise
7. Klädesplagg: Cavaj
8. Mat: Chili con carne
9. Sak i badrummet: Concealer
10. Plats/stad: Cambridge
11. En orsak att vara sen: Clownen skrämde mig!
12. Något man skriker: CARRO!!!
13. Film: Californication
14. Något man dricker: Citron-vatten
15. Band: Cillers
16. Djur: Catt
17. Gatunamn: Carlshamnsvägen
18. Bil: Cabriolet
19. Sång: Can du vissla Johanna?
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Cinema, svenska översättning; BIO!

I know, I suck!!

Btw, Frida är här på besök.
Hon flyttar nog hit nästa vecka, i rum nr...I will not tell! Men vi blir kollektvipolare! FÖrhoppningsvis.
O här är det bästa; Hon börjar kanske jobba på mitt jobb :D
Tack vare vem? Jo, Carro såklart!!

På torsdag kommer jag C2, du har väl inte glömt det??
På fredag kommer jag Perra, du har väl inte glömt det??

Nu är klockan alldeles för sent för mig. Men Frida är på toa och jag kan inte borsta tänderna :(
Skynda dig!!

Jaja, Godnatt allesammen!!

Just ja, de jag utmanar är: ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!! CAPISH?

1 kommentar:

Pernilla sa...

Jajajja, jaa, så jag får göra den första utmaningen?

Inte länge kvar nu! Carroo!! Taggtaggtagg!

Nu ska jag gå och slå in din present!