lördag 18 juli 2009

Lördag!

Igår var det ju öltältet som gällde.
Skoj, som vanligt, men jag har bara en fråga? Varför hängde jag mer med mina föräldrars kompisar än mina egna? Haha, men det var skoj, tyckte jag iaf!
Och varför blev jag så full för? Men jag var väl inte den enda som var full där. Kameran ljuger aldrig!

Träffade på massa gamla kompisar, b.la en fd granne som sa att när vi va små hade jag, min bror och hans syster en klubb i en koja som han inte fick vara med i. Haha, inte roligt att vara minst ibland ;)

Idag har det varit bollrace, fotbollscup och snart ska jag bege mig till faster där det är fest. Så jag väljer alltså än en gång att festa med gamlen. Ja, det är ju trevligt! :) Men det blir nog inget öltält för mig ikväll, en dag räcker!

Mamma har förresten ställt in 1 augusti, så hon säger att jag inte kan åka hem då. Så tyvärr jag är fast i Ånäset för alltid!!

Hittade inga fina bilder på mig, så det får bli en på min syster istället, tycker ni vi är lika?

3 kommentarer:

c2 sa...

neeej inte ånäset för alltid. Kom tillbaka!!!

friday sa...

Vad är det du säger! KOM TILLBAKA din toker!

Anonym sa...

Svar på fråga 1: Du är vuxen nu och har upptäckt att även vuxna har något att säga ... Välkommen! Kram från VBM