tisdag 7 juli 2009

Snart semester!

Inatt vaknade jag av att jag FRÖS! Det har väl inte skett sen i vintras, men jag hade fönstret öppet och inget täcke! Skönt var det iaf, att frysa o inte svettas! ;P

Skönt är det på jobbet också, få barn och allmänt slappt. Har redan tagit semester därifrån känns det som! Vi har sett film både igår o idag, och jag ska egentligen slutat 17 båda dagarna, men har kunnat gå hem 16.30! Gött med en extra halvtimme på kvällen!

På torsdag börjar min hemresa 05.44. Klockan 18.00 landar jag i Umeå. Mer än 12 timmar på resande fot alltså! Ska alltså vänta 7 timmar på Arlanda, men det var det förslaget jag fick upp när jag sökte Oslo-Ume på SAS, så ja, det ska nog gå bra! :) Får läsa Twilight, som jag inte tycker är sådär superbra än, men jag har bara kommit till kapitel 5 så jag väntar med spänning när jag fastnar för boken ;P

Ikväll är det Allsång, så ska jag tvätta o städa rummet, för det gjorde jag inte sist! Visst fan, kanske måste börja packa också??

Jaja, hoppas tyskarna är färdiga med att ockupera köket snart så jag kan börja laga mat! Lax is the shit!

Ha det!

Inga kommentarer: