onsdag 22 juli 2009

Onsdag!

Jag har tappat bort min usb-sladd! Så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder..:(

Igår "cyklade" jag till Elina i Robertsfors, det var skoj, vi spelade Wii och jag var sämst på alla balansövningar :P Var egentligen sämst på allt nu när jag tänker efter! Haha.
Regnet öste ner när jag cyklade hem, hade just fått upp farten och börjat närma mig Sikeå då jag ser pappa komma med bilen, han sa att det var så dåligt väder ute så jag inte fick cykla :P Just när jag satt mig i bilen slutade det såklart att regna, cyklade från grusvägen till stugan iaf. Så lite motion fick jag allt :D

Idag ska vi äta surströmming hos farfar. Det har jag aldrig ätit, o kommer nog aldrig äta det, för jag hörde rykten om att det blir pizza för dom som inte gillar surströmming ;)

3 kommentarer:

Friday sa...

Vågade du dig på surströmmingen?

c2 sa...

jag har också Wii nu, vi måste ha spelar dag=)När är det du är tillbaka i Oslo?? (vet att ja frågat förr men glömmer ju hela tiden, men har för mej att vi va tillbaka typ samtidigt... =slutet av månaden) måste planera in fest, tusenfryd och kryssning!!

c2 sa...

jag röstar för party lördagen den 8de!!