onsdag 8 juli 2009

Yeah!

SEMESTER :)

Haha, jag är lat. Hade lite kläder som behövde tvättas, svarta och vita, orkade inte tvätta 2 tvättar, så jag blandade alla färger och kan ni tro, ingen missfärgning!! :)
Coolt!
Och jag orkade inte hänga tvätten så jag hedde in allt i torktumlaren, skitsamma om det krymper! ;P

Snälla föräldrar på jobbet som verkar tycka jag gör ett bra jobb!
För om jag har fått många sommarpresenter!! :) (Skryt!)
*Glas-skål med godis i
*Mascara, eyeliner o sminkborttagning
*Liten champagneflaska
*Thé
*Sockerhjärtan
*Spa-kit
*Necessär
Plus en vinflaska av chefen :)

Många barn som slutar i mitt team o flyttar över till större :( Kommer sakna alla mina småttisar!

Haha, lätt värt när jag fick sminket av en mamma imorse som sa: Jaa, då är det bara att börja använda mascara då! Ehh, ursäkta mig, men jag har ju mascara varje dag!! Syns inte det?? :(

Kommer säkert inte uppdatera så mkt när jag är hemma, för jag ska softa i stugan hela tiden :) Och där gott folk finns det inget som heter internet! Skönt!

Hej då, god sommar!

Inga kommentarer: